Gamla tankar

Man hinner tänka rätt mycket när man bara ligger stilla och mår dåligt
hela dagarna. Saknar gamla upplevelser och minnen. Vissa grejer var bättre
när man var yngre. Saknar alla äventyr, skvaller, spänning, ovissheten om
vad man skulle hitta på nästa kväll, nästa helg eller nästa månad... Alla
galna, dumma, snälla, roliga människor, alla man kände, alla man inte kände...

Men fan vad lätt man kunde bli utnyttjad, sårad, utpekad, dumförklarad.
Vissa saker var inte bättre när man var yngre. Jag är fortfarande arg på mig
själv och kommer alltid att vara det. Förlåter aldrig mig själv för att jag var så
dum och litade på en människa som inte förtjänade det.

Det är tur att vissa människor inte BARA är minnen. Älskade vänner och familj.
Älskade pojkvän, min snuttis. Älskar er! Har kvar alla minnen med er och kastar
bort alla dumma minnen förevigt.



/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Marie

Jag älskar dig så mycket gumman! Är så glad för att jag fick chansen att lära känna dig under gymnasiet. Tack för alla gånger du stöttat mig och kommit med de där små orden som kan göra så mycket för att jag ska må bättre.



Puss <3

2011-01-08 @ 22:54:12
Come and get me: http://lillamary.blogg.se/
Jag har bajsat: Gallanbrallan

Tack söta du!!! Ja, det var tur att du såg så snäll ut, den där första dagen i skolan, så att jag vågade fråga dig om vi skulle till samma klassrum :D hehe.. Tack för alla ggr DU funnits där för mig! Love you, dear Mary <3

2011-01-10 @ 13:19:50
Come and get me: http://gallanbrallan.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0