Hahah, fan...

Svek första träningsdagen på året... Men men, får bli
en promenad istället, har tvingat med mig Dan ;) hihi!



Får se vad denna dag bjuder på, imorgon ska jag dock
försöka pallra mig iväg till gymmet, hm...

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: bini

Lycko dig! Snäll pojkvän som följer med på dina promenader!!!!! :)



Patric klarar typ 10 minuter sen vill han ta taxi hem HAHAHA.. nerå men typ :p ... Synd att vi inte bor nära varandra! Då kunde jag gått med dig och Danyboy!

2011-01-03 @ 19:30:25
Jag har bajsat: Gallanbrallan

Ja, det var skönt att komma ut! Men faaan vad kallt det var :O Hahahha jaså, vad trist!! Ja, det är synd!! :(

2011-01-03 @ 21:44:36
Come and get me: http://gallanbrallan.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0