Mina 3 bästa köp från år 2010

Utan inbördes ordning kommer här mina 3 bästa köp som jag
gjort under år 2010:

Ögonfransböjare från Shiseido



Har bara hunnit använda den en gång, men jäääävlar vad bra den var!
Ögonfransarna var perfekt böjda efter ett tryck och de höll heeela kvällen!

Gymkort på Friskis och svettis



Tack vare gymkortet har jag inte haft lika ont i min rygg och jag har hållit min
kropp i hyfsad form, trots att det har varit lite oregelbunden träning ;)

Mitt röda läppstift



Jag köpte ett läppstift för 15 kr, och det visade sig vara ett superbra läppstift
som håller länge, trots att man äter och dricker med det! Och det piffar upp vilken
enkel outfit/sminkning som helst! Ett riktigt kap!

Vilka var era 3 bästa köp?

/ Ems.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0