Murr morr mirr

Idag var jag tvungen att åka till apoteket för att köpa en speciell
tvål som jag ska tvätta mig med på måndagkväll och tisdagmorgon, innan
operationen. Och det var ett jävla rån kan jag säga - 151 kr(!) för en jävla
desinfektionstvål! Morr... Sen ska man betala patientavgift innan op. på 320 kr,
så får vi inte glömma sportbhn som man MÅSTE köpa för 150-200 kr, hm...

Jaja, jag får väl vara glad att jag slipper betala operationskostnaden på 40.000 kr...

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Katti

Haha bra att vara optimist vännen :)

2011-01-16 @ 19:01:01
Jag har bajsat: Gallanbrallan

Hahah jaaa ;D

2011-01-17 @ 09:00:44
Come and get me: http://gallanbrallan.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0