Operationen gick superbra!

Åkte kommunalt till stan i tisdagsmorse. Kom till kliniken
vid halv åtta och blev direkt omhändertagen och visad in till
förberedelserummet. Där hade de lagt fram en sjukhusklänning
med knappar hela vägen och strumpor som man skulle byta om till.

Sedan kom sjuksköterskan in med lite tabletter man skulle svälja i
förebyggande syfte, smärtstillande och tog ett litet blodprov. Efter
det kom narkosläkaren och berättade lite om narkosen och till
sist kom kirurgen och ritade på mig och fotade "före-bilder".



Blev inledd i operationssalen där de satte en nål i min arm. Fick mer
smärtstillande och sedan sprutade de i mig narkosen och inom 3 sekunder
hade jag somnat, märkte inte ens att jag somnade, haha. Vaknade upp några
timmar senare i en varm, skön säng i ett eget rum med tv :) Hade inte ont, kände
INGENTING, jättekonstigt. Hade förberett mig på att ha riktigt ont, men den
smärtan kom aldrig. Har fortfarande inte haft riktigt ont utan bara lite sveda och
att det känns spänt ibland.


Middag och frukost på kliniken. Gott var det!

Idag kan jag duscha om jag vill, ska nog göra det. Men jag väntar nog tills
Dan kommit hem och kan hjälpa mig, vågar inte göra det själv, haha! Vet inte hur
mycket jag vågar röra armarna, om jag kan tvätta håret själv och så... Dessutom är
det så jävla läskigt med stygnen, det är nog det värsta. Vet inte varför jag är så
rädd för dom, men det känns läskigt bara. Längtar tills de är borta, om 2 veckor!

Det känns jättebra nu ialla fall och jag ångrar mig inte en sekund! Längtar efter
att kunna springa utan att ha ont, slippa ryggsmärtorna, kunna köpa vilka kläder jag
vill, vilken bh eller bikini jag vill... Allt sånt som jag inte kunnat göra förut! Wiho!

/ Ems.


Some sexy shit
Jag har bajsat: Marie

Skönt att det har gått så bra gumman :)

2011-01-20 @ 12:41:07
Come and get me: http://lillamary.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0