Rensning

På onsdag ska sis hjälpa mig att rensa garderoben. Det kommer
nog ta några timmar med tanke på att alla mina kläder och skor
ligger huller om buller, i lådor, på stång med tusen tröjor på varje galge..


Längtar till våren, ska nog plocka fram alla vårplagg och börja använda de i förtid ;)

Det ska bli skönt! Ska göra lite plats för nya kläder och skor :D hihi!

Funderar på att ha en liten loppis här hemma och sälja allt som jag
rensar ut, billigt, billigt.. Någon av mina söta vänner som vill komma på
min loppis? :D hihi..

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Katti

Har också massa kläder, eftersom det inte blev ngn loppis med johanna? Vi kanske kan köra ihop?

2011-01-30 @ 22:33:38
Jag har bajsat: Gallanbrallan

Ja det kan vi göra sötis :D

2011-01-31 @ 09:10:22
Come and get me: http://gallanbrallan.blogg.se/
Jag har bajsat: Anna

Annars kan man ju alltid sälja på tradera? :)

2011-02-01 @ 10:44:21
Come and get me: http://liillan.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0