Thai

Igår käkade vi på En thai till, det var jättegod mat där! Rätt billigt
också, och en mysig restaurang :) Sedan drog vi till ett café och tog en
liten "efterrätts-fika", wiho! Blev en hasselnötslatte och en god chokladboll ;)

Och söta Mary hade med sig ett kuvert till mig, blev helt paff och var tvungen
att gråta för jag blev glad! Den söta lilla vännen hade tagit sig tid att skriva
ett gulligt kort och köpt ett presentkort så att jag kan köpa en ny bh som
passar mina nya boobs! :D



Imorse kunde jag inte somna om efter att Dan gick till jobbet vid kl 5, typiskt..
Var jättetrött och försökte verkligen somna om, men det gick inte. Sen började
jag tänka på att jag måste skaffa ett jobb så att jag har råd med Thailand i
vinter, allt är redan bokat och jag har bara hunnit spara så det räcker till halva
flygbiljetten xD haha! Men det går nog bra, har ju 11 månader på mig..

/ Ems.




Some sexy shit
Jag har bajsat: Marie

Hahah, härligt gäng som satt o grinade på restaurangen :P

2011-01-24 @ 16:11:29
Come and get me: http://lillamary.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0