Vill inte vara sjuk

Har legat i sängen HELA dagen, det är inte likt mig. Gör aldrig det,
om jag inte är döende typ. Igår grät jag från förmiddag till natten. Hade så
ont att jag ville hugga sönder min mage, det hade nog gjort mindre ont än den
smärtan jag hade igår. Har aldrig haft så ont, någonsin. Ingen mensvärk i hela
världen kan jämföras med hur ont jag hade, det var fan hemskt... Inte för att det
var mensvärk jag hade, men bara så ni förstår hur ont det gjorde. Förmodligen var
det en släng av magsjuka.

Idag mår jag lite bättre, men fortfarande helt seg i kroppen. Lär bli sängliggande
resten av dagen också... USCH VAD TRÅKIGT!! Håller på att avlida av uttråkning ^^

Ville bara säga det.. Eller nae, vill säga massa annat också, men jag är så trött
i kroppen, orkar inte skriva mer. Ciao!

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Marie

Inge kul alls gumman! Krya på dig <3 Love

2011-01-07 @ 22:18:10
Come and get me: http://lillamary.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0