Första dagen

Puuuh, första arbetsdagen på Gröna Lund avklarad! Började 10.15,
men var där redan vid nio och mötte upp mina andra "nybörjarkompisar"
och fixade allt som vi inte hade hunnit få, personalkort, kläder osv.
Sedan slutade jag kl 16.00. Det var sjukt stressigt, satt i kassan precis
innanför stora entrén..




Känns skönt att ha det avklarat, fick typ panik när jag skulle räkna kassan
för jag var så jävla förvirrad och stressad. Men som tur var så fick jag
hjälp av rastavlösaren! Skitskönt..

Kom hem strax efter kl 17, chillade lite, lagade middag till mig, Dan
och Micke! Chicken nuggets och fullkornsris, yummie! :D Nu är jag
ledig i två dagar, riktigt skönt! Även om jag bara har jobbat en dag
så har jag varit i "jobb-mode" hur många dagar som helst... hm...

Ciao!

/ Ems.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0