Hej everyone

Jag var på kassa-utbildning på Grönan igår och idag. Lite därför jag inte
orkat uppdatera, har varit heeelt slut. Det är så mycket att ta in så hjärnan
går på högvarv hela dagarna, sedan när man äntligen kommer hem så
kan man inte riktigt släppa det, oron att glömma bort allting gör att man
konstant tänker på hur man ska göra med kassan och blabla.. Så man
kan typ inte koppla av..



Igår efter utbildningen åkte jag till Årstaberg för att hämta upp mannen,
sedan åkte vi ner till Nynäs/Lidatorp och blev bjudna på grillmiddag, mums!
Dan skulle även kolla in nya båten som hans pappa köpt, kul kul.. Åkte hem till
21-filmen, men orkade inte kolla klart den innan jag somnade ;)


Grillmiddag i soliga Nynäs.

Nu sitter killarna (Dan och Micke) och spelar ps3, vi har precis ätit pastasallad
till middag och jag funderar på vad jag ska göra nu, hm..

/ Ems.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0