Hello again

I fredags fick vi ta hand om lilla Chilli, mopsvalpen! Så himla sööööt,
jag döööör, haha.. Det gick så bra så! Marie, jag och Chilli låg i sovrummet
och kollade tv och myste medan Dan och Micke satt i vardagsrummet och
spelade ps. 

Så sov vi till kl 10 i lördags, till och med Chilli sov så länge innan
det var dags att gå ut på morgonpromenaden. Lämnade honom hos
föräldrarna senare på dagen, för på eftermiddagen drog jag, Dan,
Jimmy, Jenny & Camilla till Gröna Lund! Vi hade tur med superfint
väder och nästan 30 graders värme! Åkte bara en karusell - Twister, nya
bergochdalbanan i trä, eller ja, det var typ 10% trä på den, men men ;p
Hade så jävla ont i ryggen så jag vågade inte åka nå mer.. :(

Drog hem vid 12 på natten, 800 kr på en jävla taxiresa, haha............
Men hem kom vi ialla fall! Nu ska jag gå och köpa busskort, jävla rån alltså!

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Anonym

UPPDATERA :D // Mary

2011-07-06 @ 13:33:54

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0