Jag är så trööööööööööött

Kom i säng efter kl 23 igår.. bläääääää..
Kom hem typ halv elva och då tror man ju att man ska få
gå och lägga sig direkt? MEN NAE!

Man får ställa sig och handtvätta tre tröjor, slänga in de i torktumlaren.
Ladda mobilen som har stendött, ställa sig och laga matlåda (eftersom
jag har två raster när jag jobbar långpass, lunch + middag), tvätta
bort sminket, kissa i 5 minuter eftersom jag hade hållt mig sedan kl 18 typ,
man måste tydligen ringa chefen och säga att man ska gå på toaletten
och det tänker jag fan inte göra...!

Nä, nog med gnäll :) hejdå!

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Mary poppins

Varför måste man ringa chefen? Haha :p

2011-07-21 @ 09:32:53
Jag har bajsat: Gallanbrallan

För man måste få tillåtelse att gå på toaletten, det räcker tydligen inte att fråga sina kollegor i kassan....

2011-07-22 @ 17:21:00
Come and get me: http://gallanbrallan.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0