Tjingeling

Jag och baby hade en jättemysig heldag igår med
mina föräldrar! Först var vi ute på Dalarö och åt lunch vid
vattnet, det var supervarmt och skönt, solen sken :) Så strosade
vi runt där en stund för att sedan köpa med oss lite färsk frukt innan
vi åkte hem. På kvällen grillade vi kyckling/kött och grillade grönsaker, MUMS!

Åkte hem vid halv tolv på natten, då hade altanen invaderats av tvestjärtar, usch ;p
Men jag var ändå supertrött så det var lika bra att åka hem då!

Idag har jag varit med päronen igen. Vi har bara varit hemma och tagit
det lugnt, åkte till Farsta en stund och fikade och åkte förbi mammas salong
och fixade lite grejer. Fick även ett nytt duschdraperi av mamsen, ett svart!
Ska sätta upp det i veckan tänkte jag, men jag har rätt många 11-timmarspass
så vi får se när jag har tid/ork ;D Nae, nu ska jag fan sova.. Får se hur lätt det
blir med tre skrikande, fifa-spelande killar i rummet brevid.......

/ Ems.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0