Midsommar 2011

Hade en jättemysig midsommarafton hos mamma och pappa med hela familjen, plus en del av släkten. Det blev grillat till middag med färskpotatis och sallad. Proppmäääätt! Gott vin också. När kalaset var slut och nästan alla hade gått så drog jag, Robin och Dan hem till Robin och festade vidare med Nella och hennes kompisar. Det var kul i början sedan blev det gråtkalas bland fjortisarna och då kände jag att det fick räcka. Tror att Dan ångrade de sista tio shotsen för han mådde inte så bra på hemvägen, höhö. Så går det när man dricker blåbärssprit, jäger, öl och säkert en del annat! Tur att vi inte hade så långt till sängen (sov hemma hos mina päron)..

Idag har vi tagit det lugnt, ätit massa rester från igår, det blir rester till middag igen, haha.. Hyrde två filmer som vi ska titta på senare och så var vi förbi mormor & Rolle en snabbis på Listudden. Nu har jag städat undan lite skräp här hemma som jag vill åka och slänga, är rastlös.

Nej, hörrni. Fortsättning följer, haha...

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Katti

Haha fan va fail av Dan ;)

2011-06-26 @ 22:35:38

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0