-

Idag ska jag, Mary & Majsan åka och hälsa på en klasskompis
till oss, Lena! Har inte träffat henne sedan vi gick i skolan, typ. Ska
bli jättekul att ses, hon har ju gift sig, fått barn och flyttat två gånger
och så är hon gravid igen och ska ha barn om någon månad. Det har
hänt mycket för henne sedan vi gick i plugget!


Jag, My, Mary och Lena för snart fyra år sedan.

Ska bli skönt att få komma ut, har ju bara varit hemma och svullat
i två dagar med min älskling som är sjuk. Men nu verkar han må
bättre så han ska nog till jobbet imorgon.

Fan nu har min tejp börjat lossna, och jag som tejpade det igår!
Suck.. Måste gå och kompleteringstejpa.. haha!

/ Ems.


Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0