En ny lista

1. Är du singel? Har min man.
2. Är du lycklig? Väldigt lycklig!
3. Är du uttråkad? Just nu, ja..
4. Är du ledsen? Nej, jag är glad, taggad inför helgen ;D
5. Är du italienare? 25 % faktiskt!
6. Är du gravid? Nej..
7. Är du full? Inte just nu, men i helgen kanske ;)
8. Är du en cooling? Aa, verkligen ^^
9. Är du från Irland? Haha näe..
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? De är förlovade, firade nyss 22 år.

 

Skit
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej, inte kärlek, förälskelse isf.
2. Har du nånsin blivit sårad? Ja.
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade? Ja.
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? När man var liten kanske ^^
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Ja, min boyfriend såklart!
6. Har du haft en hemlig beundrare? Det tror jag icke!
7. Är du kär? Ja, jättekär! <3
8. Vill du gifta dig i framtiden? Både ja och nej! Dan vill inte och jag vill mest bara för att bröllop är så fint!

 

10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust? Kärlek
2. Hår eller ögon? Ögon
3. Katt eller hund? Åh, kan inte välja! Får man ta båda?

 

 

4. Några få bästa vänner eller flertalet ”vanliga” kompisar? Få bästa vänner.
5. TV eller Internet? Internet, finns ju tv där nu också ;p
6. Coca-cola eller Pepsi? Pepsi max eller cola light
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Växla mellan båda ;)
8. Pengar eller lycka? Lycka.
9. Dag eller natt? Dag.
10. MSN eller mobil? Mobilen ffs!

 

10 ”Har du nånsin…”
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Tror inte det?
2. Brutit ett ben? Nej, så klantig är jag icke!
3. Gjort nåt du ångrar? Både ja och nej.
4. Hoppat Bungee Jump? Nej.
5. Ljugit för någon du tycker om? Ja.
6. Ätit en hel tårta? Totalt kanske om man räknar alla tårtbitar man ätit under livet ;)
7. Gjort bort dig offentligt? Haha jo, alla gånger man har halkat och ramlat på arslet..
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Nej.
9. Gråtit när ett husdjur dog? Ja, säkert, men var så liten då.
10. Velat försvinna? Någon gång, under a weak moment kanske..

Skit
Vad såg du på tv sist? Big brother-repris nu!
Vems blogg läste du sist? Min egen..
Vad åt du sist? Sirapskakor
Vem pratade du med sist? My man!
Vad sa du? "Du fick ju en luftpuss"...
Vem ringde du sist? Ingen aning
Vem messade du sist? Mamma
Vad läste du sist? Min egen blogg
Vem pussade du sist? Danbanan
Vem kramde du sist? Danbanan
Vem bjöd du sist på något? Bjöd min pojkvän på nybakade sirapskakor nyss, haha..
Vad köpte du sist? Semlor + mat..

 

/ Ems.


Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0