Lady Marie

Har STORstädat nu, puh! Det var svettigt kan jag säga. Men fint
blev det! Älskar när det är nystädat och rent överallt. Skulle aldrig
kunna leva i kaos och smuts. Haha! Har precis duschat också så nu
är både jag och lägenheten rena (önskar att jag kunde skriva
'jag och min villa', istället för lgh)...

Har städat för drottningen som kommer hit idag ;) Aka Mary! Hehe..
Ska väl möta henne vid tåget kl 14.30-15.00 tror jag! Sedan ska vi mysa
hemma hos mig, hihi..



/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Mary

Ingen har kallt mig drottning förut, känner mig hedrad :D hehe

2011-03-24 @ 18:38:06
Come and get me: http://lillamary.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0