Dagens

Imorse var jag och mami på Gertab och handlade lite grejer till hennes
fotvårdssalong! Hittade massa kul där, det är så roligt att gå runt där inne ;D

Sedan åkte vi till Skogås och så lekte jag lite med Mary! Vi chillade lite i
Sickla, Mary hittade massa att shoppa men jag hittade inte mycket :( hehe..
Men jag har nog redan shoppat tillräckligt denna månad ;) hm..


Bjuder på en random bild som mamma har tagit i Grekland.

Är fortf i Skogås, men ska snart få skjuts hem. Dock har jag ingen man hemma
som väntar, han är ute med jobbet! Kanske ska passa på att köra lite b.u.s, då
kanske han inte klagar på att det luktar b.u.s när han kommer hem, full och glad ;D haha!

Nej usch, nu måste jag göra något åt min huvudvärk som kom plötsligt, ciao!

/ Ems.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0