Hello oh oh oh



Imorgon ska jag och sis kolla på bh/bikinis och så ska hon peka ut lite saker som hon önskar sig i födelsedagspresent! Sedan hämtar vi upp Mary vid kl 15 och handlar Kattis födelsedagspresent, hihi! Det blir en heldag med shopping imorgon, wohooo!

Idag har jag varit hemma hos mams & paps och chillat, alone. Åkte dit för att det kändes skönare att vara där och så kunde jag gosa med kissekatten! Passade på att städa lite åt dom och tvätta, haha.. Är man världens bästa dotter eller?

Städade lite här hemma nyss också, eller ganska mycket.. Sanerade typ hela köket, haha.. Och hängde upp tvätten som jag satte på imorse. Om 30 min är baby hemma och då ska vi laga tonfisksallad till middag (utan tonfisk till mig), yummie! ;)

/ Ems.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0