Kalas och morsdag

Igår var det kalas för Bellsan och så firade vi morsdag för alla mammor
på en gång! Det var supermysigt, hela släkten plus Kira & Pysen! Haha ;)
Mamma fick en morsdagpresent av mig och Bell - en kryddsax!



Jag, mamma och pappa hade lagat mat hela dagen typ, det blev pastasallad
med kycklingspett och hembakat bröd (morotsfrallor och bondbröd)! Det var
underbart gott, blev proppmätt.

När kalaset var över så åkte jag och Dan och hälsade på Katti och Krille i
nya lägenheten! Jättemysigt :) Vi var så trötta så det blev bara en snabbis,
sedan hem och kolla film och soooova. Idag är jag ovanligt trött, känns som
om jag håller på att bli sjuk.........

/ Ems.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0