Shop til you drop

 

Imorse kom Jenny hit och fikade lite, sedan drog vi och hämtade upp my sistah i skolan och åkte vidare till Södermalm där vi kollade lite bhar/bikinis, blev ett bikiniköp för både mig och Jenny! Sedan lämnade vi av J och jag & sis åkte till Nacka för att spana in lite presenttips, sistah fyller ju snart år! Hittade massa bra stuff och så blev det även två bhar till mig, woho!


Sedan hämtade vi upp Mary i Årstaberg och åkte vidare till Farsta för att handla födelsedagspresent till Katti ;) Och en t-shirt till mig, haha! Det blev en hel dags shopping idag, och det känns i mina fötter kan jag säga!

 

/ Ems.


Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0