Tja everybody

I fredags skulle jag och baby egentligen bara vara hemma
(även fast jag egentligen ville hitta på annat), men sedan blev det ändrade planer.
Jag skjutsade honom ner till Nynäs på grabbkväll och själv åkte jag
hem till mami och papi och hade myskväll med massa godis och läsk!
Blev en övernattning där också då Dan slaggade i Nynäs.

Sedan på lördagen vaknade jag rätt tidigt, gjorde frukost till familjen
och vid kl 10 drog jag hem och gjorde mig iordning. Mötte upp pappsen
bilutställning i Nacka och strosade runt där ett tag! Efter det åkte jag
hem till Bell, chillade lite, och precis när vi skulle dra till Farsta och shoppa
så kom faster över och ville fika med oss. Men sen blev det shopping ialla fall ;)
Köpte en cute bikini, ett linne och en t-shirt! Och så köpte pappa en varsin bh till
mig och sistah! Snällis :)

Efter shoppingen blev det grillmiddag hos m och p med grannen.
Och på kvällen ringde baby och frågade om jag skulle följa med honom,
Jimmy, Micke, Ove & Jenny och bowla, och så blev det discobowling ;)
Vid 12 på natten kom vi hem och jag insåg att Dan & Micke skulle sitta och
spela fifa halva natten så jag tog mina loppisgrejer och åkte hem till mams
och paps, IGEN, och sov där! Upp tidigt imorse för att åka till loppisen i Lissma,
jag och sistah sålde för ca 1400 kr! Bra jobbat :D

Just nu sitter jag och älskling och käkar morötter/gurka med dip och dricker PK,
så nu ska vi fortsätta med det ;) Ciao!

/ Ems.


Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0