Tja tja bloggen

I eftermiddag blir det grillning hos mams och paps! Yummie, älskar
grillat, hoppas vi ska grilla majskolvar och halloumi ;) hihi.. Imorgon
blir det grillning igen, fast med svärmor! Myspys!

Idag när jag skulle åka och hälsa på pappa på jobbet så såg jag
en välbekant bil som låg framför mig, det var mormor och Rolle! Jag stannade
för att bara säga hej, men så frågade söta mormor om jag kunde passa Kira
i bilen medan de handlade, så det gjorde jag! Då fick jag massa choklad som
tack, åh min mormis är så söööt! Tack mormor! :)



Sedan hälsade jag på pappa på jobbet och delade med mig lite av chokladen.
Nu är jag hemma, baby också. Han var så himla bakis idag (fortf full när han vaknade
och skulle till jobbet), så han har varit hemma idag. Men snart drar vi till m och p, som sagt!

Hoppas mina fina vänner också får en mysig helg!!

/ Ems.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0