Tja tja bloggen!

Igår var jag hemma hos mamsen och hjälpte henne med förberedelser
inför klassfesten. Sedan sprang jag upp till Sanera ett tag och satt och tjattrade ;)
Och drack pk såklart! Hihi.. Stackarn är sjuk, krya på dig! <3

Senare på eftermiddagen kom Jeanette och Lojsan från Borås för att vara
med på klassfesten, Lojsan skulle stå i baren så jag följde med och höll henne sällskap!
Men jag drog därifrån vid halv elva, var så jäkla trött och hade ont i fötterna efter
att ha stått stilla i 4 timmar.. hehe..



Nu har jag precis duschat och sitter och borstar tänderna här framför datorn..
Ikväll blir det partyparty för Katti har fyllt år! Wiho! Vi kanske ses i dimman, har inte
bestämt mig för om jag ska gå all in eller inte, haha ;) Ciao!

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: sanera

PK!!!!!!!!! bästa :D

2011-05-14 @ 15:10:56

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0