-

Igår var jag på IKEA med familjen och handlade grejer till 130 års-festen.
(Pappa & moster Carro fyller 50 år och kusin Jonna fyller 30, och ska fira tsm).
Åkte hem till päronen och åt lunch/fikade, Bell & Millan var där också, en
smula mörbultade efter en tråkig festkväll. Tur att ni var hyffsat oskadda! <3

Sedan blev det ännu mer shopping till festen med mami och när det
var klart så hämtade vi upp Sanera & Micke, så fick vi skjuts av mami hem
till mig! Blev en mysig middag med fläskytterfilé, potatisklyftor, rödvinssås och
en god sallad! Tack för sällskapet mina vänner :D

Idag ska jag till syrrans skola och bli sminkad som en papegoja till något
projekt de har, haha.. Ska tydligen jobba på pappas jobb denna vecka också,
men med vad vet jag inte än..

Dags att göra sig iordning nu kanske, TTYL cuties! ;)

/  Ems.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0