Helgen

Inflyttningsferre hos Mary i lördags. Hon bjöd på jättegod bål, en massa
snacks och tårta!!! MUMS :D Blev en omgång Alias också, så jäkla roligt
spel! Blev hemgång strax efter kl 01 för mig och Dan..



I söndags kom Dans morbror hit och hjälpte oss att kasta allt
skräp som var kvar från köket, så nu ser det ut som ett hem igen! Supernice!
Och så kom pappa och hämtade mig & Dan. Dan fick skjuts till sin pappa
och jag åkte till mina päron för att ge pappa hans farsdag-present och vara
med på ljusparty med mamma och hennes vänner. Sedan fick jag och Dan
skjuts hem igen och så blev det en mysig middag & film hemma hos svärmor!

En perfekt söndag med andra ord! <3

/ Ems.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0