Job

Jobbar extra på pappas jobb just nu. Förra veckan och
även denna. Därav dött på bloggfronten för tillfället, sorry...

Kirrar brandsläckare.
Har jag inte byggt lite muskler efter
dessa veckor så vettefan vad som är felet. Visste ni att en
vanlig brandsläckare väger ca 9 kilo - TOM! Tänk då när
den är fylld med 6 kilo, och lyfta den upp och ner från en
arbetsbänk hela dagarna. Tur att man får pengar för det iaf ;)

Jag märker verkligen att jag inte är van vid att anstränga
mig så mycket fysiskt. Somnade innan kl 20 igår, haha.. Och
har inte orkat laga någon riktig mat. Förra veckan blev det toast
någon dag, färdig tomatsoppa en annan. Och igår gjorde älskling en
hel skål med pommes som vi satt och mumsade på, idag blev
det yoghurt med flingor och några mackor, haha...

Nae, usch vilket tråkigt inlägg........... Spenderade hela helgen
att leta efter något att ha på mig på lördag (130-års festen), hittade
INGENTING! förutom på söndag em när jag skulle sällskapa syrran
till stan för hon skulle köpa en klänning som bara fanns kvar där.
Då passade jag på att leta Dr. Denim-jeansen, som är SLUT - överallt!
T o m på deras eget lager, de hinner tydligen inte tillverka efter efterfrågan,
men vafaaaaaan jävla skitmärke tänkte jag och ville typ dö, för det är
de enda jeansen jag VET skulle sitta tight på mina "hälsenan-på-en-talgoxe-VADER"..
MEN så fick jag syn på Weekday, kom att tänka på Cheap monday-jeansen,
och där fanns dom! Inte lika tighta som Dr. Denim, men bra nära! Så,
det jag ville komma fram till var att nu har jag iaf ett par svarta byxor
till festen, nu ska jag bara hitta en topp/blus............

Nae fyfan, hejdå... Blev en jävla bibel........

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Katti

Woho bibel inlägg!

2011-11-29 @ 22:25:13

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0