Lördagsshopping

Igår var det avskedsmiddag hos Sanera! Hon bjöd på
lax- och broccolipaj som jag fick göra iordning haha, mums var det iaf!
Hon är ju så snabb den kvinnan, så jag visste redan att jag skulle
få hjälpa henne med middagen, haha.. ;)

Vi kommer sakna dig jättemycket Saneris, men vi får skypea ofta!!! <3

Idag blir det shopping med Katti, Mary & Krille! Ska försöka hitta kläder
att ha på 130 års-festen nu på lördag :) stress!! Hoppas att jag hittar
något, annars vet jag inte vad jag gör xD

Nu är det dags att röra på arslet, TTYL!

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Marie

Inte sjutton hittade vi nåt :O Typiskt!

2011-11-27 @ 19:44:11
Come and get me: http://lillamary.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0