Vita drömmar






























Jag vill flytta till en enorm vit villa. Belägen på en höjd med breath-taking utsikt.
Inredd med vitlaserade golv, beigt, ljusgrått & vitt linnetyg, virkade söta dukar,
stora fluffiga mattor. Shabby chic/marint-tema, en stor vit takkrona, slitna vitlaserade
dörrar och en stor sänggavel med vitmålad, horisontell, grov träpanel. Stora fönster
med djupa fönsterbrädor, prydda av en drös olika, mysiga, ljuslyktor med vita blockljus i.
Vita och ljusgrå korgar att lägga filtar, tidningar eller ved i. Elda i vedspisen, med
en mjuk och len filt över benen, ett glas vitt vin, min underbara man bredvid och alla
vänner som får plats i det gigantiska, romantiska vardagsrummet efter en perfekt middag.
Besanna min dröm.

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: bini

åh :D

älskar speciellt bilden med alla julstjärnorna också den med lampan (snygg!!)

2011-11-15 @ 13:43:45
Jag har bajsat: Ems

haha ja! den bilden känns faktiskt som du, bini!! jag vet, lampan är to die for! vill haaaa!

2011-11-15 @ 13:58:03
Come and get me: http://gallanbrallan.blogg.se/
Jag har bajsat: sanera

Jag vill bara ha en bebis.. räcker för mig.. besanna min dröm?

2011-11-16 @ 12:14:23
Jag har bajsat: Ems

det vill jag också ha, mycket man vill ha ;) hehe.. ja, besanna min dröm = make it come true ;) typ.. ^^

2011-11-16 @ 15:15:13
Come and get me: http://gallanbrallan.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0