Ääääntligen!

Köket kommer på fredag! Har spacklat och målat idag och nu håller
Dan & Jimmy på och fixar el och målar lite till... Wihoooooo :D
Har beställt hem pizza, eller jag orkar inte vänta så jag tog
kycklingwok som låg i frysen och värmer på den ;) Men beställde
ett vitlöksbröd till mig från pizzerian, ifall jag blir lite sugen sen
när deras pizzor kommer, hihihiihihihi........



/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Bini

Åh vad kul emmi, själv står det still hemma hos oss :( haha.. Patric har fullt upp med jobb.. och jag är inte så händig som jag önskar haha :/



Kommer säkert bli jättefint :) <3

2011-10-18 @ 21:51:02
Jag har bajsat: Ems

Ja det ska bli jättekul :D Naw, du får kolla om det finns tutorials på att bygga på youtube :D hehehe!



Ja, ni måste komma hit på middag när det är klart! :D <3

2011-10-19 @ 10:52:52
Come and get me: http://gallanbrallan.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0