Köket igen

Min man är så duktig! Det är tur att han och hans bror
är snickare, köket var på plats redan i lördags, då hade
de hållt på i en dag, det var verkligen supersnabbt jobbat!
Men med lite hjälp från mig och Micke också, såklart ;)
Tyckte vi var superduktiga även fast vi inte är snickare, hehe..


Bilden är tagen igår på eftermiddagen.

Idag ska jag torka rent i skåpen så att man kan börja ställa
in alla saker, just nu står de i flyttlådor i sovrummet, och lite
utspritt i vardagsrummet. Snart är det ordning och reda här!
Ska bli så skööönt :D

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Anonym

men vad kul :D wiho!! fint blire ;)!!

sjutton vad jag längtar tills ja tagit körkort!! <3 så jag kan komma hem till dig :D haha (A)



/bini

2011-10-24 @ 18:20:01
Jag har bajsat: Ems

Jaaaaaa, jag längtar också :D hihih! <3

2011-10-25 @ 09:15:29
Come and get me: http://gallanbrallan.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0