Bra dag!

Idag flyttar min Marie till sitt eget fågelbo! Wihoooooo!
Kommer bli många mysiga stunder där känner jag :D hihi!

Ska klippa mig idag, blir antagligen ingen stor förändrig.. Sedan
ska jag möta upp Katten och dricka viiiiiiiiiiiiin ;D får se vart kvällen
för oss! Känns lite like old times ;) hihi..



Imorgon är det kalas för Angelina som fyller 2 år, köpte en skitgullig
klänning och tights till henne.. Vill handla barnkläder till mitt efter framtida
barn, finns så mycket gulligt ju! Aaawww... Och så ska jag leka med sistah
imorgon för mams och paps åker till Borås idag! Näe, nu är det dags att fräscha
till sig lite va ;) TTYL bitcheeeeeees!

/ Ems signar ut, slut!


Some sexy shit
Jag har bajsat: Marie

Jag hoppas också på många mysiga stunder där! :D Tack så jättemycket för hjälpen idag <3

2011-10-02 @ 00:00:43
Come and get me: http://lillamary.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0