Friday at last

Som jag har längtat! Fast dagen har gått JÄVLIGT fort,
känns som att jag klev ur sängen nyss... haha.

Gick upp vid 10, gjorde mig iordning lite snabbt och tog en smoothie.
Åkte till mammas salong i Gubbängen och hängde där ett tag tills hon
var klar med sin kund. Sedan drog vi hem till henne, fick mitt efterlängtade
smink som jag beställde av Jeanette, woho! Ska testas ikväll ;)
Sedan drog jag och Bell in till söder/stan och shoppade lite. Blev inte mycket,
en mascara, duschtvål och örhängen, haha...

Ikväll blir det nämligen Underbara Bar, yiha! Har fan längtat ;D
Ska bli så himla kul, måste ju synda lite, har fan kört Itrim-diet i 5 dagar nu!
Tummen upp till mig! Nu ska jag gå och rota i min garderob och stå och
svära åt att jag inte har något att ha på mig...

/ Ems signar ut, slut!

Some sexy shit
Jag har bajsat: Marie

Partyyyyyy :D

2011-09-04 @ 19:35:40
Come and get me: http://lillamary.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0