Dörrjävel

Igår när jag åkte hem från jobbet så längtade jag som FAN
efter att få slänga mig på soffan och äta aprikoskräm med mjölk
(haha låter som barnmat ^^), men vår dörr har varit lite knepig
sista tiden så man får ta i som fan för att vrida om nyckeln..

Så står jag utanför dörren och försöker som faaaaan, men det
går bara inte... Sedan kommer det ut en kille från grannens lgh,
några som var där för att fixa ventilationen, så jag frågar snällt om
han kan hjälpa mig, vilket han såklart gör ;) hehe.. Han står där och
verkligen tar i och försöker vrida fram och tillbaka, men nej, det går fan inte..

Sedan kommer den andra ventilationskillen, som råkar vara killen jag
var tillsammans med när jag var typ 13-14 år, haha lite chockad blir man ju!
Vad är oddsen för det? Aja, iaf.. Vi får inte upp dörren, så jag ringer en låssmed,
men då ska han ha 900 kr eller MER för att komma dit, och det är inte säkert
att han får upp dörren... Nae, då drog jag hem till m och p istället! Fick vänta
där tills Dan kom hem och kunde prova med hans nyckel, och då funkade det :/

Fattar ingenting, men det där jävla låset måste fan bytas ut eller ngt, sådär
kan man ju inte ha det! Och dessutom har ju Dan aka KLANTARSLET tappat sina
dörrnycklar på fyllan, så ja.. Det kanske är lika bra att byta låset helt... HM!

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: saneran

HAHAHAHAAHAHHAHHAHAHA ommggg jag dör vad kullllll! var tobbelito ellllerrrrrr?

2012-04-12 @ 13:42:19
Jag har bajsat: Ems

Hahahaha ja saneran, det var han ;)

2012-04-12 @ 15:33:50
Come and get me: http://gallanbrallan.blogg.se/
Jag har bajsat: Anonym

Hahaha detta var mycket KUL må jag säga :D

2012-04-12 @ 20:44:51

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0