hoho

Blev ingen lugn kväll i lördags kan jag meddela!
Men kul hade vi! Dock fick min kropp lida lite extra, hade nog
varit frisk nu om jag inte hade festat, men men.. Är huvudet dumt
får kroppen lida! Som man brukar säga..

Killarna skulle dra till Värdsan, så då blev vi också sugna på det!
Sagt och gjort, drog i oss tre cider var på 30 min, haha nytt rekord?
Blev ju rätt dragna om man säger så, sedan blev man bjuden
dricka när vi väl kom till Värdsan.. PLUS efterfest hos Mary! Galen kväll!

Imorgon blir det Värdsan igen, massa Skogås-folk som ska dit,
kan bli jävligt kul att träffa några gamla vänner :) På lördag blir det
en lugn kväll med mina tjejor!! Men nästa lördag, då jävlar smäller det!
Stereo med A-rudarna! Kan bli grymt ;)



TTYL bitches! Slemmi signar ut, slut!

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Marie

En oförglömlig helg helt enkelt ;) Vi är verkligen galna!

Ses imorgon sexy! <3

2012-04-19 @ 17:41:34
Come and get me: http://lillamary.blogg.se/
Jag har bajsat: Marie

Hallåååååå.. Vad händer här???? ;P Uppdatering tack! ;D

2012-04-24 @ 21:21:30
Come and get me: http://lillamary.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0