Sorry!

Har varit grymt dålig på att uppdatera bloggen, lite tråkigt för
både er och mig! Vill ju ha något att titta tillbaka på när jag är gammal ;)

Har varit jävligt tungt på jobbet ett tag nu, en i gruppen blev sjukskriven
två veckor, och denna vecka hade vår back-up semester. Så jag och Tobbe
var ensamma på jobbet och gjorde 4 personers jobb..

Och efter påsken blev jag sjuk, försökte pressa mig själv att gå till
jobbet för Tobbes skull, men igår gav jag upp! :/ Mådde sjukt dålig, hade
knappt någon röst, hela huvudet var fyllt med snor (kändes så iaf) och hostade
som en idiot... Men tycker så synd om Tobbe som får göra FYRA personers jobb :(

Jaja, inte mycket att göra åt, jag måste ju få vara hemma och vila, även
om det kom jävligt olämpligt :/ hm..

Annars trivs jag väldigt bra på mitt jobb! Och hoppas att jag får stanna kvar
tillsvidare ;D men vi får se! Senast sista maj får jag besked :) hihi..


/ Ems.


Some sexy shit
Jag har bajsat: Marie

Ja det var på tiden att du skrev nåt ;)

2012-04-12 @ 18:02:27
Come and get me: http://lillamary.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0