Julbak

Igår bakade mannen kärleksmums och idag gjorde jag knäck i micron! Yummie :) känns faktiskt mysigt att det snart är jul, var längesedan jag kände så...

Mannen sover nu, han somnade för länge sedan, så det blev inte mycket firande på födelsedagen ;) Vi tar igen det på lördag när våra familjer kommer hit på fika. Nutten hade beställt våfflor till middag, så nu är man lagom mätt och lite lätt illamående haha... Skön sista måltid ;) ja, om jorden går under imorgon dvs... Tror dock att vi klarar oss ;) Annars vill jag bara säga att jag älskar mina vänner och min familj och min nutte <3 och hoppas att vi ses i nästa liv, på en annan planet dåra xD hehe...

Imorgon blir det nog lite shopping med mami, ska agera smakråd. Och kanske färga håret, hihi!

Nej, nu ska jag övertala nutten om att vi ska förflytta oss till sovrummet, jobb imorgon för oss båda, men sen är vi lediga! Jag fram till den 2a och nutten är ledig ända till den 7e, lyx!

/ Ems.


Some sexy shit
Jag har bajsat: Mary

Åååh jag vill smaka Dans kärleksmums!! :D vill iofs smaka dina knäck också ;D hehe *mums*

2012-12-21 @ 12:26:58
Jag har bajsat: Ems

Får se om det finns några kvar efter kalaset på lördag hihi ;D

2012-12-21 @ 15:18:58
Come and get me: http://gallanbrallan.blogg.se

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0