Onsdag

Fick utbrott på en kollega idag och kallade honom "din dumma jävel", hehe... Skönt att han slutar snart, annars skulle jag fuckat ur totalt... Men låter det mesta han gör bara passera, orkar inte lägga ner energi på en människa som jag snart slipper se resten av mitt liv. Idag gjorde jag dock ett undantag, och vår nyanställda fick sig en liten chock, haha!

Mannen har nyss bakat sina berömda kärleksmums och jag har tjatat i en timme nu om att få smaka, men den var tydligen inte redo att skäras i förrän nu, haha ;) Min lilla nutte, imorgon fyller han 26 år... Gamling :) hihi! Älskar dig, baby <3

/ Ems.


Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0