Sömnlös

Inatt var jag sömnlös, kunde inte somna och tankarna snurrade runt, runt...

Dan sov som en stock, precis som nu. Och jag är knappt trött. Kommer väl inte kunna sova inatt heller...

Vet inte vad jag ska skriva, känns meningslöst att skriva det jag känner eller tänker på, känns meningslöst att ha en blogg just nu. Och fråga inte vad jag menar, hade skrivit det om jag ville berätta. Kanske borde lösenordsskydda så att man bara kan skriva för sig själv.

Tänker oftast inte på att andra läser, skriver mest för min egen skull, för att jag ska kunna gå tillbaka i arkivet och läsa vad som hänt i mitt liv.

Vad jag babblar. Vi hörs när vi hörs, bloggen. Ciao!

/ Ems.


Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0