-

Kliar i shoppingfingrarna! Sitter och kollar runt
på nätet nu, men ska nog ut imorgon och kolla lite ;D
Måste köpa mera byxor! Har två st favoriter som jag byter
mellan nu men kan ju inte låta bli att tvätta hela tiden så
de kommer snart gå sönder :O Inte bra! Får hoppas jag
hittar några nya snyggingar imorgon ;)

Och en ny dammsugare! Glömde köpa det idag..
Åkte till Farsta och gjorde syntest, eller Dan gjorde..
Gick jättebra, han hade perfekt syn! Så nu ska vi bara skicka
in pappret och vänta på körkortstillsåndet ;) Efter vi hade varit
i Farsta så åkte vi till m och p och åt middag! Mums!

Nu sitter jag hemma igen och Dan är på LA-bar med några
jobbarkompisar! Han ringer väl för upphämtning snart för smågrabbarna
ska in till stan, men min man sa att han är lite för gammal för det, haha! ;)

Oj vilken bibel det blev nu, men bara skitsnack ;) haha! TTYL!

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Marie

Hoho? Lever du eller? ;D

2012-02-28 @ 08:47:41

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0