Måndag den tjugonde

Har haft en lugn (tråkig) helg. Jävla förkylning.
Åt middag hos päronen i lördags och kollade Melodifestivalen.
Sedan drog jag till Donken med Mary en snabbis på kvällen,
var lite hungrig för jag hade knappt ätit något vid middagen.
Var på middag hos svärfar igår också, det var gott. Fick
hemmagjorda havrebollar till efterrätt, yummie!

Det var tungt att jobba idag. Dels så var en av oss
sjuk imorse så hon kom inte in förrän senare under dagen.
Vilket gjorde att resten av oss fick lite mer att göra, plus
att ena skannern ville göra livet surt för mig och ville inte
ta papprena som den skulle, morr... Gick bra tillslut iaf :)

Längtar tills på fredag, money, money, money....

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Marie

Negerboll :p Haha

2012-02-20 @ 22:45:56
Jag har bajsat: Ems

Haha ja fast den var ju ljus för det var havrebollar, inte chokladbollar ;) hihihihi! Så det var en Svenneboll! :D

2012-02-21 @ 07:26:12
Come and get me: http://gallanbrallan.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0