10/1-2012

Hej hej!

Har egentligen inget att skriva om. Idag har jag
jobbat, blir jobb på pappas jobb hela veckan tror jag,
finns tydligen mycket att göra! Skönt. Det jobbiga är att
jag måste upp vid 5, senast halv 6 och åka hemifrån kl 6.12.
Är så satans trött hela tiden. Trött när jag vaknar, trött på
dagen, trött när jag kommer hem. Deckar innan kl 22 varje
dag typ, haha..

Men innan jag somnar måste jag plåstra om min bebis (mannen haha).
Börjar se bra ut nu, såret alltså. Läker fint :) tur det! Hade nog
behövt sys kanske 3-4 stygn, men det är inte värt att sitta på
akuten i 10 timmar en lördagkväll för några stygn. Det blir nog
fint utan, ser ut så nu ialla fall ;)

Ja, det var dagens inlägg. Inte så intressant, sorry! Men kanske
bättre än inget? :D haha.. Godnatt!

/ Ems.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0