Handlat

Hej!

Kom nyss hem efter att ha varit på Willys och storhandlat.
Men innan jag packar upp så måste jag kasta i mig en banan
och en bit choklad, sååå hungrig!!!

Kollar på lyxfällan också, ganska kul att sitta och garva
åt vuxna människor som shoppar för flera tusen som de inte ens har..
Hehe, lite elakt kanske (a) men men..

Var hos Plastikkirurggruppen idag på min 6 mån kontroll (fast
det är 1 år sedan jag gjorde operationen), kirurgen var supernöjd
med mitt resultat. Ärren syns knappt och formen är jättebra. Det
är bara storleken som jag inte är nöjd med, vill ha ännu mindre.
Men han sa att det inte var några problem att göra om operationen (jippi!),
dock vill han helst vänta tills jag skaffat barn, men jag fick inte vänta
för länge med omoperation.. Haha, stress? Nae, men det löser sig nog!
Optimisten själv, haha.. ;)


/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: bini

Haha då hoppas vi på ett litet mirakel snart då :)!! <3 allt för att du ska kunna fixa boobsen så snabbt som möjligt.. haha nerå.. skulle bli såååååååååååååå glad!!!!!!!! hahaha.. ok ska sluta :)

2012-01-25 @ 21:01:06
Jag har bajsat: Ems

Hahahahhaha ja, du och dan skulle väl ta varandra i hand och skutta runt i ring, den dagen det är dags ;) ahhAHHA!

2012-01-26 @ 09:41:36
Come and get me: http://gallanbrallan.blogg.se/
Jag har bajsat: Cassie

:)

2012-01-26 @ 11:56:46
Come and get me: http://faiirydust.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0