MMMMMMMMMMM

Så, då har man sökt två jobb. Känns bra! Tog typ bara någon
timme denna gång, hehe.. Kanske har släppt mitt perfektionist-tänk
lite och fattat att jag inte kan skriva ett perfekt brev. Orka slösa
flera timmar på ett brev som du kanske inte ens får svar på..
Känns skönt att jag har insett det :)

Blev lite partey i fredags, jag behövde det! Spelade spel och hinkade
vin, haha.. Blev också lite nostalgi när Katti föreslog Sanning & konka
och "jag har aldrig", hahahaha... Parteeeeey! I lördags blev det lite
shopping, barnkalas, solning och sedan myskväll hos Mary :) skönt! Idag blir
det också lugnt, kanske åker och shoppar lite för att jag var så duktig
och tog tag i jobbsökandet ;) haha!!


Halvtaskig bild på mig och sis från nyår, haha..

På tisdag ska jag tjäna 250 kr med syrran och dela ut lite flyers, haha..
Får se vad mer denna vecka bjuder på!

För övrigt så känns det som om detta faktiskt kommer bli ett JÄVLIGT bra
år, och det är inget som jag bara säger utan det känns så, på riktigt.. Hoppas
bara att känslan stämmer!!!! Men JAG ska iaf försöka göra allt jag kan
för att det ska bli så bra som det kan bli :) Men nu ska jag duschaaaa, ciiiiiaoo...

/ Ems.


Some sexy shit
Jag har bajsat: Katti

Duktig tjej!

2012-01-15 @ 18:47:36
Jag har bajsat: Marie

Duktig du är! Kämpa på gumman, det finns ett jobb för dig också!

2012-01-16 @ 08:04:32
Jag har bajsat: Ems

Tack sötisar!!!!

2012-01-16 @ 11:12:35
Come and get me: http://gallanbrallan.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0