Sluta

Man ska behandla andra som man själv vill bli behandlad.

Om man blir illa behandlad av någon så ska man visa att man
står över sådant beteende och inte ge igen med samma mynt.


/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Bini

Men emmi :)! Man måste även kunna ta upp "problem" innan de hinner bli problem! :) sköter man det på ett schysst sätt så blir ingen illa behandlad. Känner man sig sviken ska man säga det. Vilket jag gör! Men säger man det däremot flera månader försent är det lite svårare.. Ett hyffsat litet problem hinner bli väldigt stort! Är man ärlig och har en välvilja så löser sig saker ganska snabbt. Går man in med en tyken attityd går det inte annat än åt helvete. Ibland undrar man om vissa verkligen vill vara ens vän.



Om man har mördat någons pappa kan jag förstå att man är väldigt arg men handlar det om något där man inte alls haft någon avsikt att såra sina vänner är det nog ganska skönt att dom försöker förstå en. Man ska inte sparka på någon som visar klarr och tydligt att denne ligger ner.



Jag är inte den som vill behandla någon illa. Däremot kräver jag ärlighet. Är jag inte värd din vänskap vill jag gärna veta det. Speciellt eftersom att jag inte mördat din pappa! :)

2012-01-17 @ 00:33:02
Jag har bajsat: Ems

Ja, vi kan ju prata om det här när vi ses istället så blir det inga missförstånd :) det är lättare att förstå någons tonläge och vilken mening orden har om man hör dom i verkligheten, det kan låta så hårt med bara text :)

2012-01-17 @ 08:26:46
Come and get me: http://gallanbrallan.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0