Dumsnut

Haha, har trott i flera månader att jag måste gå till banken för att öppna ett sparkonto, men hela tiden har det funnits på datorn.. Några klick senare så har jag äntligen ett sparkonto ;) wiho! Väx pengar, väx! Haha..

En vecka kvar på semestern nu, känns helt sjukt.. Det gick så långsamt i början, men ju närmare slutet man kommer desto fortare går tiden..

På onsdag drar Dan med de andra gubbarna till Hälsingland, så då blir jag solo här hemma :( får väl försöka njuta av ensamheten lite, händer ju inte så ofta, hehe..

Imorgon ska han tatuera sig igen, får se vad det blir denna gång. Är ju en överraskning varje gång, haha.. Men fint blir det iaf, det är ju huvudsaken :) Nu ska jag gå och leta upp någonting att laga till middag, samma visa varje gång.. Bara jag och Dan som aldrig kan komma på en maträtt? Och om vi kommer på något så kan vi ändå inte enas för vi är sugna på olika saker, haha.. Stora problem ;)

/ Ems.


Some sexy shit
Jag har bajsat: Marie

Du kan väl komma och äta middag med mig på torsdag? =) <3

2012-07-23 @ 17:08:42
Come and get me: http://lillamary.blogg.se/
Jag har bajsat: Marie

Haha.. Sa ju att du skulle kolla på internet om du inte kunde öppna ett där istället för att gå till banken :P

2012-07-23 @ 17:10:00
Come and get me: http://lillamary.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0