Torsdag

Jahapp! Idag drar Dan till Åre med jobbet, kommer hem på söndag.
Skönt att vara lite solo faktiskt! Man behöver det ibland ;)

Igår hämtade jag ut ett paket från Fitnessguru, lite proteinpulver till mig
och fettförbrännande tabletter + proteinpulver till Dan.. Och en rosa shake till mig! ;D

Dags att köpa gymkort också, ska bli riktigt nice! Saknar träningen :)
Katti då måste du pusha mig så jag blir en fit (istället för skinny) bitch till sommaren ;)

Nae, om man skulle ta och göra sig iordning för att go to work!
Gillar mitt jobb faktiskt, skönt att få känna sig behövd och viktig!
Hoppas att mamma får jobb där också, hon skickade in ansökan igår..
Så nu måste vi alla hålla tummarna för att hon får det!!!

Ciao!

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Anonym

HUR FAN HINNER DU MED ATT SKRIVA BLOGGINLÄGG 6.47?!!: fyfaaaaaan, då försöker jag fortf pricka mackan i munnen när jag ska jobba .... Tröttttt tjejejejjeje heheheiihihiihih puss på dig / sanera

2012-03-22 @ 18:05:23
Jag har bajsat: Marie

Hahahaha... Jag hur fan hinner du göra det innan jobbet??!! Ems, du är galen! ;) <3

2012-03-22 @ 22:09:39
Come and get me: http://lillamary.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0