Tattoo

Jahapp, då var man bläckad nu då! Tog 4,5 timmar under nålen,
men ännu är den inte klar! Hann bara göra linjerna och färglägga rosbladen.
Nästa gång blir rosen röd! Kommer bli så jävla snyggt! Är sjuuukt nöjd!!

Men helvete vad ont det gjorde!! Skriver detta nu för att påminna mig själv;
det känns som rakblad som skär ända in till benet och isar i skelettet.
Emmi, nu vet du det till nästa gång du får för dig att tatuera in något som sitter
vid ett ben ;)

Om ni vill gå till en grym tatuerare och få en sjukt grym tatuering så
rekommenderar jag Pär på Plain pain! Shit vad fin den är!!! Lägger upp
bild sen när den är klar och färdigläkt så ni får se hur jävla fin den är :D

Mannen började på sin sleeve i förrigår! Så vi båda är nytatuerade just
nu, haha.. Får väl se vad vi ska göra av de här fyra lediga dagarna! Jag
haltar ju typ fram, hahahah... Hoppas det läker fort!!!

Nae, nu ska jag försöka få på mig nå kläder, frågan är ju bara vad fan
man ska ha på sig som inte sitter för hårt mot höften/låret/rumpan...?

/ Ems.



Some sexy shit
Jag har bajsat: Marie

Ska man vara fin får man lida pin ;) Nä men du var ju jätteduktig! Den är så jäkla fin redan nu så den kommer va assnygg när den är helt klar :D

2012-05-17 @ 15:41:09
Come and get me: http://lillamary.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0