-

Besviken, arg, irriterad, trött, utmattad, sjuk, negativitet... Känns som att jag bara känner dåliga känslor just nu, blir arg och irriterad för minsta lilla och tänker bara på en massa negativa saker... Plus att jag är sjuk, IGEN...

Det är lätt att försöka muntra upp andra, men när man själv försöker komma på bättre tankar så känns det som att man kämpar i motvind, det tar emot liksom... Usch, blir så arg på mig själv när jag hamnar i såna här perioder, är ju en glad och positiv person egentligen, varför blir jag såhär ibland?

Är bara sjukt trött på allting nu, behöver lite ledigt och medvind ett tag... Please!

/ Ems.


Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0