Fredagen

Igår jobbade jag till 15.15, sen åkte jag och svärmor hem till henne där nutten väntade. Han kom förbi på jobbet efter provet så jag hade redan hunnit gratta honom, men nu fick jag pussa lite till på min älskling och säga grattis igen ;)

Sedan skjutsade jag runt honom (snart är det hans tur) och droppade tillslut av honom hos Victor. Sedan åkte jag till Mary där vi åt middag, sallad och grillad kyckling! Efter det åkte vi till Kät vid halv åtta, köpte med oss läsk, chips, grönsaker, dip, godis och vindruvor! Riktig gottarkväll och Lets Dance på det ;) Krille garvade åt oss innan han skulle gå och möta Dan & Victor och då sa Katti: Det är jag och mina pensionärer ikväll, hahaha! Stämmer bra det ;)

Idag kanske vi ska åka och kolla på en bil, hoppas hoppas! Den såg fin ut och hade gått så lite, så jag hoppas den inte hinner bli såld innan vi ska dit... Nu ska jag försöka ta mig upp ur sängen och fixa nån frukost, vilket inte är det lättaste när man inte hunnit vara på mataffären än...

/ Ems.


Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0